Реклама

Реклама

Партнери

Партнери

ЧИ ОБОВ'ЯЗКОВО ВИДАВАТИ РОЗДРУКІВКИ ПРО ЗАРПЛАТУ?

Чи обов’язково працівникам щомісяця видавати роздруківки про зарплату?

Так, обов’язково.

Відповідно до ст. 30 Закону України від 24.03.1995 р. № 108/95 «Про оплату праці» (далі – Закон № 108) при кожній виплаті заробітної плати роботодавець повинен повідомити працівника про:

а) загальну суму заробітної плати з розшифровкою за видами виплат;

б) розміри і підстави відрахувань із заробітної плати; в) суму заробітної плати, що належить до виплати.

В день звільнення роботодавець також має надати працівнику повідомлення про нараховані та виплачені йому суми при звільненні (ч. 1 ст. 116 Кодексу законів про працю, далі – КЗпП). При цьому ні КЗпП, ні Законом № 108 не встановлено порядку повідомлення та підтвердження отримання працівниками такого повідомлення.

Зауважимо, що відповідно до ст. 265 КЗпП невидачу роздруківки можна віднести до порушення інших вимог законодавства про працю, штраф за яке встановлено у розмірі мінімальної заробітної плати. На нашу думку, фактично таке порушення може бути встановлене тільки у разі виплати зарплати під час проведення перевірки.

Ельвіра Ткачова, головний редактор