Реклама

Реклама

Партнери

Партнери

ПОМИЛКИ ТА ПИТАННЯ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ В ЄСІТС

Як підприємству зареєструвати кабінет у Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі) (далі – ЄСІТС)?

Нагадаємо:


Як надати довіреність представнику?

Перейти до розділу «Мої справи» ➛ Поставити позначку напроти справи/провадження, по якій необхідно надати довіреність ➛ Натиснути кнопку «Управління довіреностями» ➛ Зазначити РНОКПП представника (представник повинен бути зареєстрований в ЄСІТС ➛ Обрати права доступу (Перегляд, Редагування, Подання) та натиснути кнопку «Надати» ➛ Після формування довіреності натиснути кнопку «Підписати та відправити».

Далі в консультації відповіді на наступні запитання:

Що робити, якщо не відображаються справи в електронному кабінеті ЄСІТС?

Директор сільгосппідприємства зареєстрований у ЄСІТС як фізособа. Водночас він є представником підприємства. Як змінити свою роль з представника на фізособу і навпаки?

Підприємство не може авторизуватися в кабінеті електронного суду. ЄСІТС видає помилку «Сертифікат пошкоджений або не може бути використаний». Що робити?

При вході в ЄСІТС сторінка білого або сірого кольору при створенні або поданні заяви, система зависає, некоректно відображаються ПІБ та інші символи на екрані. Що робити?

Семен Свиридов, заступник начальника відділу технічної підтримки та Контакт-центру Державного підприємства “ЦЕНТР СУДОВИХ СЕРВІСІВ”

Контакт-центр Державного підприємства “ЦЕНТР СУДОВИХ СЕРВІСІВ” тел. 044 492-70-10 help@ccs.court.gov.ua