Реклама

Реклама

Партнери

Партнери

Розвиток експорту може допомогти українським м’ясопереробним підприємствам в період війни - Ігор Ляховський

Вітчизняним м’ясопереробним підприємствам наразі вкрай необхідно зайнятись експортом своєї продукції. Таку думку висловив засновник ТзОВ «Агро-Інвест» та керівник групи з експорту мʼяса Асоціації «Мʼясної галузі» Ігор Ляховський.

Основним ринком збуту свинини в Україні, як наголошує експерт, зараз виступають ЗСУ, мережі рітейлу та великі переробні підприємства, в той час як раніше суттєвими учасниками цього ринку були середні та дрібні переробники.

«Підприємець вже на межі виживання. Ринок став суттєво звуженим через зменшення чисельності населення ( по різним даним вже 7-10 млн чол. виїхали з країни ) та поступового зниження його доходів. В таких умовах порятунком для галузі, яка в час війни хоче розвиватись, може бути лише розширення ринків збуту зовнішнього характеру. Для прикладу це такі країни як Філіппіни, В’єтнам, КНР, Південна Корея, Японія, Велика Британія, а також країни Євросоюзу» - зазначив Ігор Ляховський.

При цьому експерт наголошує, що експортом займатись не настільки важко і складно як видається виробникам, які з ним ще не стикались. Більшість підприємств м’ясної галузі України досягають міжнародних стандартів контролю якості та безпеки продовольчого харчування, а відтак не матимуть проблем зі своєю продукцією на зовнішніх ринках.

«Я впевнений, що наші підприємства успішно з цим справляться при умові відкриття вільного доступу до ринків інших країн компетентними державними органами нашої країни» - підсумував Ігор Ляховський.

Більше детально про розвиток експорту м’яса та м’ясної продукції, експерт поділиться в рамках бізнес-форуму «Зерно. Свині. М’ясо», який відбудеться 15 вересня в м. Київ, Гольф Центр Київ (вул. Оболонська набережна, 20). Щоб ознайомиться з програмою та зареєструватись на участь у конференції переходьте за цим посиланням