Реклама

Реклама

Партнери

Партнери

ДВА ПИТАННЯ ЩОДО ВЕДЕННЯ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Чи можна направити на підвищення кваліфікації працівників, відповідальних за ведення військового обліку (або працівників, на яких покладено такі обов’язки)?

Так, можна.

Нагадаємо, п. 12 Порядку № 1487 встановлено необхідність обов’язкового підвищення кваліфікації працівників, відповідальних за ведення військового обліку (або працівників, на яких покладено такі обов’язки). Метою такої підготовки є поглиблення та здобуття ними нових знань, умінь та навичок з організації та ведення військового обліку.

Потреба в підвищенні кваліфікації цих працівників визначається підприємством щороку до 1 жовтня. Таке підвищення кваліфікації здійснюється не рідше одного разу на п’ять років, але підприємство може визначити, що для його працівників є потреба підвищувати кваліфікацію частіше.

Підвищення кваліфікації здійснюється у закладах освіти, що провадять освітню діяльність з підвищення кваліфікації працівників та мають ліцензії на відповідну діяльність за програмами підготовки (цю програму заклади освіти мають погоджувати із Генштабом Збройних Сил).

Головним управлінням персоналу Генерального штабу Збройних Сил України погоджено програми підготовки персоналу, відповідального за організацію та ведення військового обліку, зокрема, в наступних навчальних закладах:

Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного;

Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого;

• Університет економіки та права «Крок».

Детальна інформація щодо організації та проведення відповідних занять розміщена на офіційних вебсторінках зазначених навчальних закладів (для ознайомлення з програмами, умовами проходження навчання – натисніть на назву закладу вище). Деякі курси починаються в серпні 2023 р.

Передбачається, що на після закінчення курсів працівники зможуть:

➨ застосовувати норми законодавства у сфері військового обліку та бронювання;

➨ організовувати та планувати роботу з військового обліку в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях;

➨ правильно складати документацію з військового обліку, обліковувати її, систематизувати та зберігати;

➨ подавати звітність щодо призовників, військовозобов’язаних та резервістів;

➨ проводити звіряння з ТЦК та СП;

➨ аналізувати стан військового обліку на підприємстві тощо.

Після успішного завершення курсу підвищення кваліфікації працівники отримають сертифікат про проходження курсу дистанційного навчання для фахівців з військового обліку, який може бути використаний для підтвердження кваліфікації та професійного розвитку у цій галузі.

Далі читайте відповідь на запитання Чи потрібно вести військовий облік щодо працівників, які працюють за сумісництвом?

Ірина Дмитерко, заступник головного редактора